42 Ajuntaments de les Illes Balears han firmat ja el conveni d'interoperabilitat per a compartir dades

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

20 maig 2014

La plataforma Pinbal (Plataforma d‘Interoperabilitat de Balears) permet compartir informació i intercanviar dades entre administracions.

Entre els diferents projectes de les Illes Balears dirigits a modificar i modernitzar l'Administració, es troba Pinbal que està especialment encaminat a millorar els servicis administratius que es presten a la ciutadania i a les empreses, i també als empleats públics.

La plataforma Pinbal (Plataforma d‘Interoperabilitat de Balears) permet compartir informació i intercanviar dades entre administracions, cosa que fa més àgil i simplifica els tràmits als ciutadans. A dia d'hui, ja hi ha 42 Ajuntaments que han firmat el conveni d'Interoperabilitat per a poder accedir a esta plataforma informàtica, a més dels quatre Consells Insulars, i diverses entitats com per exemple l'Institut Municipal d'Assumptes Socials, Palma Activa, i l'Institut Balear d'Infraestructures i Servicis Educatius i Culturals.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Cooperació interadministrativa