La Comunitat de Madrid invertix 155 milions per a aconseguir la plena implantació de la i-administració

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 maig 2014

La Comunitat és la regió d'Espanya que permet realitza el major nombre de tràmits en línia a ciutadans i professionals amb l'objectiu de facilitar i agilitzar el seu tràmits amb l'Administració per a estalviar-los temps i desplaçaments innecessaris. Per a mantindre este nivell, el Govern regional invertirà enguany 155 milions d'euros a través de l'Agència d'Informàtica i Comunicacions de la Comunitat (ICM).

En la Comunidad existen unos 1.247 procedimientos administrativos distintos de los cuales ya es posible realizar telemáticamente el 98%. A éstos que buscan simplificar la relación entre el ciudadano y la Administración, se suman otros destinados a los propios profesionales como los que se llevan a cabo en el ámbito de la educación con los Sistemas de Información de Centros Educativos y en el entorno sanitario a través de la evolución de la historia clínica electrónica o la centralización de las soluciones corporativas de Atención Primaria.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics