accesskey_mod_content

Hisenda firma un Conveni amb el CERMI per a agilitzar els tràmits administratius de les persones amb discapacitat i les seues famílies

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 juny 2013

El Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i el Comité Español de Representants de Persones amb Discapacitat (CERMI) han subscrit una addenda al Conveni de Col·laboració.

Subscrit en el seu moment en matèria d'atenció i inclusió de la discapacitat en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà i han firmat un nou Conveni de col·laboració per a l'eliminació i reducció de càrregues administratives especialment dirigides a les persones amb discapacitat i les seues famílies.

Tots dos documents, subscrits pel secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, i el president de CERMI, Luis Cayo Pérez, permetran agilitzar la realització de diversos tràmits de les persones amb discapacitat i les seues famílies davant les Administracions Públiques, com la sol·licitud de certificats de discapacitat, o la relació entre els centres d'ocupació i l'Administració.

Per a açò, es desenvolupa el projecte ‘Les Càrregues administratives que afecten a les persones amb discapacitat’ pel qual el CERMI, en col·laboració amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, farà una anàlisi de les obligacions d'informació derivades del compliment de la normativa vigent que afecten a persones amb discapacitat i a les seues famílies, i, a la seua conclusió, presentarà un informe final sobre reducció de càrregues administratives i millora de la normativa.

Igualment, el Conveni amplia els supòsits dels subscrits anteriorment entre les dos parts en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà.

  • Accessibilitat
  • Ciutadà
  • Servicis electrònics