- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Aplicacions per a Gestió Interna de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques.
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
13 febrer 2013
La Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques oferix a totes les administracions públiques interessades un conjunt de solucions per a la realitzar la gestió interna, tant de les secretaries com de les unitats TIC, que contribuïxen a aconseguir una administració sense papers.
Totes estes solucions estan basades en productes de programari lliure o s'han desenvolupat internament dins de la SEAP. La implantació pot realitzar-se utilitzant com a programari de base productes de programari lliure.
Les solucions disponibles són:
- Gestió d'Inventari : Inventariado de equipos en las redes en tiempo real, con información detallada de los equipos con cualquier S.O.
- Pandora - Gestió d'Incidències : Ferramenta Web de Gestió d'Incidències Informàtiques, amb diferents i configurables nivells de resolució, aspectes particulars para CAU, gestió de tasques, associació a inventari informàtic, notificacions, converses, estadístiques
- PeMat - Peticions de material: Aplicació per a facilitar les peticions de material dins de les diverses unitats de l'organització, mitjançant un sistema d'aprovació de comandes en tres nivells per a assegurar que les necessitats de material es corresponguen al material servit.
- Aplicació Web de Gestió dels Centres de Procesament de dades : permet configuració de racks, backups, equip de sistemes o comunicacions, informació associada, fotografies, connexions, servicis associats, bases de dades, servidors virtuals, aplicacions.
- Geiser - Gestió integral de secretaria: Aplicació web per a cobrir les necessitats de les diferents secretaries, incloent un registre intern d'entrada/eixida, el seguiment de les telefonades telefòniques i la gestió de l'arxiu propi en paper, així com l'explotació mitjançant llistats d'esta informació.
- Skynet: Aplicació per a la gestió de les dades de línies i dispositius mòbils per part dels responsables dels contractes de telefonia, així com per a la consulta de nombres de mòbil i videoconferència per part dels empleats
- Desenvolupament de Sistemes, Aplicacions i Solucions Informàtiques
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
0 Comentaris
No hi ha comentaris