Alcobendas en la Xarxa de Ciutats Intel·ligents.

• Opinar

19 novembre 2012

Alcobendas acaba d'entrar a formar part de la Xarxa de Ciutats Intel·ligents (RECI). L'objectiu de la Xarxa és l'intercanvi d'experiències i el treball conjunt per a desenvolupar un model de gestió sostenible que millore la qualitat de vida dels veïns, incidint en aspectes com l'estalvi energètic, la mobilitat sostenible, l'administració electrònica, l'atenció a les persones o la seguretat, entre uns altres.

El objetivo de la Red es el intercambio de experiencias y el trabajo conjunto para desarrollar un modelo de gestión sostenible que mejore la calidad de vida de los vecinos, incidiendo en aspectos como el ahorro energético, la movilidad sostenible, la administración electrónica, la atención a las personas o la seguridad, entre otros.

Además de Alcobendas, la red está integrada por las ciudades de Alicante, Burgos, Cáceres, Castellón, Córdoba, Guadalajara, Huesca, La Coruña, Logroño, Lugo, Madrid, Málaga, Murcia, Palencia, Pamplona, Rivas Vaciamadrid, Sabadell, Salamanca, Santander, Segovia, Valencia, Valladolid, Vitoria y Zaragoza.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics

0 Comentaris