Convocat concurs per a modernitzar la pàgina web de la Junta Electoral Central.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

21 maig 2012

Les Corts Generals han posat en marxa un procediment obert de contractació del subministrament de programari i els servicis necessaris per al desenvolupament d'una pàgina web i la gestió de continguts de la Junta Electoral Central (JEC), tot açò amb un preu màxim de 275.000 euros.

Convocat concurs per a modernitzar la pàgina web de la Junta Electoral Central.

Amb este procediment es pretén renovar el sistema de gestió administrativa de la JEC i la pàgina web elaborada durant la VIII Legislatura (2004-2008), tenint com a objectiu millorar la transparència i accés a la informació per part dels ciutadans i facilitar les gestions i la comunicació entre les diferents administracions, tant els Ajuntaments com les Juntes Electorals de Comunitat Autònoma, Provincials i de Zona.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics