accesskey_mod_content

El Gobierno Vasco ahorrará 421.000 euros anuales sustituyendo el papel por la tramitación electrónica.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 maig 2012

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per a sol·licitar més de 200 servicis de tots els departaments del Govern.

La digitalització del paper en el registre d'entrada permet reduir l'ús del mateix (es calcula que un 80 per cent en tres anys) i acurtar els terminis de tramitació.

El Govern Basc estalviarà 421.000 euros anuals substituint el paper per la tramitació electrònica.

 

Esta mesura ja s'ha implantat, des de dilluns passat, en la inscripció en el Registre de sol·licitants de vivenda d'Etxebide (Servici Basc de Vivenda), segons ha informat el Departament de Justícia i Administració Pública en un comunicat.

La iniciativa se ampliará próximamente a las solicitudes de ayudas por nacimiento de hijos y para la conciliación de la vida laboral y familiar. Más adelante está prevista su progresiva implantación en todos los trámites.

El projecte forma part del Pla d'Innovació Pública (PIP) aprovat en Consell de Govern el passat 31 de maig, i és complementari de la tramitació electrònica que ja estava disponible, a la fi de 2011, per a sol·licitar més de 200 servicis de tots els departaments del Govern.

La digitalización del papel en el registro de entrada permite reducir el uso del mismo (se calcula que un 80 por ciento en tres años) y acortar los plazos de tramitación.

 

  • Ciutadà
  • Servicis electrònics

0 Comentaris

No hi ha comentaris