Esdeveniments

XIV Congrés Nacional d'Innovació i Servicis Públics CNIS

• LA NAU. C/Cifuentes, 5. Madrid
  • 25 juny 2024 - 26 juny 2024

El canvi en nostres AAPP es vé accelerant inexorablement amb l'aplicació de noves tecnologies. El talent i les dades són ara els recursos a explotar de forma col·laborativa i proactiva, per a aconseguir que la gestió siga més eficient i eficaç i permeta oferir més i millors servicis als nostres ciutadans i empreses.

Hem d'usar les noves tecnologias de computació, connectivitat i intel·ligència per a governar, anticipar i decidir en les millors condicions possibles. I, d'esta forma, traure conclusions que ens permeten oferir nous enfocaments als problemes i simplificar la gestió.

El CNIS 2024 contribuirà al fet que fem les ciutats més intel·ligents i sostenibles garantint la privacitat i seguretat en tots els seus processos. També este congrés contribuirà al coneixement, ús, aplicació i gestió de la Intel·ligència Artificial com una ferramenta més d'este progrés.

Promoure l'expansió de les competències digitals, tant fóra com dins de l'administració, és un altre dels objectius del CNIS que, pretén d'esta forma reduir la desigualtat que porta associada la bretxa digital.

La Nau acollirà de nou espais i projectes d'innovació que empoderarán a tots els innovadors públics assistents assistents al mecionado Congrés.

Una vegada més l'Ajuntament de Madrid recolzarà esta iniciativa, que comptarà amb experts en Digitalització, Intel·ligència Artificial, Innovació, Talent, Ciutats Intel·ligents, Dades, Privacitat, Ciberseguretat, Gestió integral, Contractació, Tributació, Arxiu i documentació, Comunicació, Participació, Transparència i Govern obert.

Cada sala d'este Congrés es proposa com un espai que no deixarà indiferent als seus assistents. Ponències, tallers, debats i sessions magistrals sobre l'administració digital, que no electrònica, ajudaran a fer possible eixa transformació.

Premis CNIS 2024

Amb motiu de la celebració de el XIV Congrés Nacional d'Innovació i Servicis Públics - CNIS, promogut per Club d'Innovació en col·laboració amb l'Ajuntament de Madrid, s'han convocat els XIV Premis CNIS.

Els Premis CNIS 2024 acolliran enguany noves  categories generals(Obri en nova finestra)  (en total 12) i tornaran a repetir-se les destinades als Premis Especials (Trajectòria Professional, Premi Innovad@r Públic i Reconeixement Especial).

Pots enviar fins al 3 de juny les teues candidatures mitjançant el  següent formulari(Obri en nova finestra)

Web XIV Congrés CNIS(Obri en nova finestra)

Premis CNIS 2024(Obri en nova finestra)