Esdeveniments

Conferència online Suport a la qualitat de l'administració pública en els Estats membres de la Unió Europea

• Online
  • 25 novembre 2021
  • 9:00-17:00 hores

Com les Administracions Públiques poden recolzar la recuperació i transició en la UE?

L'administració pública traduïx en reformes, inversions, programes i servicis els objectius a llarg termini de la UE per a fer d'Europa un espai de neutralitat climàtica, sostenible i preparat per a la pròxima dècada digital.

Les administracions públiques no poden permetre's fracassar en esta adaptació, ja que promouen els interessos col·lectius i garantixen el benestar general de la societat. Donada la pandèmia de Covid-19 i altres problemes mundials urgents, el moment actual presenta desafiaments profunds però també oportunitats úniques per a les administracions.

La Comissió Europea fomenta i recolza els esforços dels Estats membres per a millorar la qualitat i la capacitat de les seues administracions públiques.

La conferència es basarà en debats(Obri en nova finestra) anteriors sobre com recolzar la millora administrativa, promoure l'aprenentatge mutu i transferir l'experiència relacionada en tota la UE. També atraurà una major atenció política als problemes sistèmics i explorarà:

• Com poden la Comissió i els Estats membres dirigir millor el canvi d'administracions públiques en la UE i recolzar la construcció d'institucions més eficaces, responsables, inclusives i resilientes ?
  • Com poden les administracions públiques aprendre millor unisques d'unes altres, com poden utilitzar les lliçons apreses de la pandèmia i els desastres naturals relacionats amb el clima i promoure pràctiques reeixides?
  • Identificarà accions específiques que podrien emprendre's a curt termini per a millorar els processos de canvi i la seua acceptació.

L'esdeveniment reunirà a funcionaris públics d'alt nivell i professionals de les institucions de la UE i els Estats membres de la UE, acadèmics destacats, grups d'experts i organitzacions internacionals.

Informació de l'esdeveniment i Programa(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)