Esdeveniments

• online
  • 09 març 2021
  • 09:30

L'Ajuntament de Alcobendas i l'Institut per a la Transferència de Coneixement en Innovació Pública (ITCIP) amb el suport de la FEMP, convoquen una jornada dedicada a oferir una visió àmplia dels projectes que les administracions locals innovadores estan desenvolupant al voltant del món de la Dada, l'anomenat petroli de el Segle XXI.

La Dada està adquirint un protagonisme creixent i les entitats locals no són alienes a açò. La dada permet conéixer, analitzar, controlar, predir, millorar i avançar en un més eficient i millor servici als ciutadans, i col·laborar a crear servicis i gestionar infraestructures innovadores.

La FEMP, a través de la seua Xarxa d'Entitats Locals per la Transparència i Participació Ciutadana, és pionera en l'avanç de l'Obertura de dades de les Administracions Locals. L'Ajuntament d'Alcobendas coordina el grup de dades de la XARXA i està adherit a la Carta Internacional de Dades Obertes, reforçant el seu compromís amb la divulgació del món de la Dada i l'aposta per fer les AAPP més obertes i transparents. La Xarxa Espanyola de Ciutats Intel·ligents (RECI), treballa en la creació de grans bancs de dades en el seu projecte de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles. Per la seua part, l'ITCIP en col·laboració amb la Diputació de Còrdova i amb el suport d'Oracle va arrancar el seu compromís amb el món de la Dada en la primera jornada per al sector celebrada el passat 1 de desembre.

Programa(Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)