Esdeveniments

XXIV Congrés ASLAN

• Palacio Municipal de Congresos de Madrid. Av. de la Capital de España (Campo de las Naciones), Madrid
  • 15 març 2017 - 16 març 2017
  • 09:00

La XXIV edició del Congrés ASLAN posarà el focus en la importància de la innovació en el desplegament, gestió i protecció d'infraestructures digitals en xarxa perquè les empreses puguen avançar en la seua estratègia de Transformació.

Un gran esdeveniment anual dirigit tant a directors TIC i líders tecnològics com a tècnics, que oferix l'oportunitat de conéixer l'experiència de responsables de tecnologia de grans organitzacions, fabricants líders de la indústria internacional i proveïdors altament especialitzats:

• CIOs,  CTOs, CISOs, CDOs - Responsables de tecnologia, de grans i petit organitzacions.
  • Integradors, enginyeries, Operadors, xSP (MSP, CSP, WISP,..) i Centres de Dades.
  • CXO - Directius i empresaris interessats en la transformació digital.
  • Altres professionals interessats en la innovació en el desplegament, gestió i protecció d'infraestructures digitals i aplicacions en xarxa.

ASLAN 2017 combina una àmplia ZONA EXPO, orientada als negocis i networking, amb diverses activitats i sales de conferències dirigides a diferents públics: speakers corners, fòrums tendències tecnològiques i col·loquis.

Inscripció(Obri en nova finestra)

Programa(Obri en nova finestra)

Font orginal de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics