Esdeveniments

Seminari SOCINFO
Firma electrònica (IV): Amb o sense certificat. Debat entre risc i eficiència.

• Edifici de Formació de Correus. c/ Conde de Peñalver, 19. 28006 Madrid. (Metro Goya, Llista).
  • 25 febrer 2014

09:00 Acreditació. Entrega d'Identificador personal i documentació.

09:30 Bienvenida D. José García Méndez. Director. Revestisca Societat de la Informació.

Mesa 1

09:40 L'experiència en el Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme
D. Carlos Maça Frechín. Subdirector General de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions. Sotssecretaria. Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.

10:00 Atos.

10:15 L'experiència en el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social
D. Joseba García Parany. Subdirector General de Tecnologies de la Informació i Comunicacions. Sotssecretaria. Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

10:35 L'experiència en l'Agència Estatal d'Administració Tributària
D. Alberto Zapico Alonso. Cap de l'Àrea de Seguretat Informàtica. Departament d'Informàtica Tributària. Agència Estatal d'Administració Tributària.

10:55 Torn de Preguntes. 11:30 Café Descanse.

Mesa 2

12:00 L'experiència en el Govern d'Aragó
D. Angel Sanz Barea. Cap del Servici d'Administració Electrònica. Direcció general de la Funció Pública i Qualitat dels Servicis. Departament d'Hisenda i Administració Pública. Govern d'Aragó.

12:20 L'experiència en la Junta de Castella-la Manxa
D. Alberto Gallego-Casilda Colino. Analista Funcional de Desenvolupament. Direcció general de Telecomunicacions i Noves Tecnologies. Junta de Comunitats de Castella-la Manxa.

12:40 L'experiència en l'Ajuntament de Madrid
D. Antonio López-Fuensalida. Asesor del Gerente. Informática del Ayuntamiento de Madrid.

13:00 Certificats i altres sistemes de firma electrònica
D. Aitor Poal Contreras. Subdirector General de Programes, Estudis i Impuls de l'Administració Electrònica. Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.

13:20 Torn de Preguntes. 14:15 Clausura.

Font original de l'esdeveniment i inscripcions(Obri en nova finestra)

• Identitat i Firma electrònica