Esdeveniments

3ª Conferència Estatal de Qualitat dels Servicis Públics

• 29 novembre 2011

La 3ª CONFERÈNCIA ESTATAL DE QUALITAT DELS SERVICIS PÚBLICS, co-organitzada per AEVAL(Obri en nova finestra) i el Govern Basc(Obri en nova finestra) , se desarrollará en el Palacio Euskalduna Jauregia de Bilbao, durante los días 29 y 30 de noviembre de 2011, y está dirigida a profesionales y otros participantes tanto del Sector Público como del privado.

El lema de l'esdeveniment és “EL VALOR AFEGIT DE LA QUALITAT. Colaboración i participació per a ser més eficients” que desenvoluparà dos grans línies: Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes i Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat.

Les Conferències Estatals de Qualitat en els Servicis Públics, promogudes amb periodicitat biennal per AEVAL i la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Servicis Públics, constituïxen un mitjà per a potenciar i exterioritzar l'activitat de la Xarxa, difondre la qualitat i l'avaluació en el sector públic des d'una lògica de consens, així com presentar bones pràctiques i enfocaments innovadors de gestió.

Hasta la fecha se han desarrollado dos de estos eventos: la primera Conferencia se celebró en Madrid en noviembre de 2007, bajo el lema "Calidad para la Gobernanza" y la segunda tuvo lugar en noviembre de 2009 en Logroño, esta vez con el lema “Evaluación, calidad y eficiencia. Políticas de calidad y calidad de las políticas”.