- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
INSIDE publica la seua nova versió distribuible
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
24 maig 2018
La nova versió d'INSIDE inclou nombroses millores i noves funcionalitats
InSide és un sistema per a la gestió de documents i expedients electrònics que complix els requisits perquè tots dos puguen emmagatzemar-se i/o obtindre's segons l'ENI, esquema que establix les normes bàsiques per a l'intercanvi i emmagatzematge de documents i expedients electrònics. Suposa la gestió documental íntegrament electrònica dels documents de la gestió viva de l'expedient, com a pas previ a l'arxivat definitiu de la documentació en un format interoperable i durador.
Puede descargar el código de la nueva versión del distribuible de INSIDE (v.2.0.8) accediendo al apartat de descàrregues de la solució .
Les novetats més rellevants que s'inclouen són les següents:
- S'inclou validació esquema ENI sense necessitat de connexió amb Eeutils (sí necessari per a firmes i comprovar firmes).
- Modificació per a evitar clickear diverses vegades un botó descarregues.
- Correcciones validació ENIs externs a Inside.
- Versionat expedients en generar credencials d'accés.
- Possibilitat de firma de documents pdf amb cades detached.
- Es corregix plegue en adjuntar document Inside.
- Es corregix problema metadades addicionals en document.
- Es corregix logado per certificat.
- Se soluciona error en adjuntar document a expedient.
- S'afig en crear expedients i documents els DIR3 extingits.
- S'habilita botó nou document des d'expedients.
- S'impedix, en l'índex en crear o editar expedients, crear carpetes o documents dins d'un document.
- Es bloquegen, en l'índex en crear o editar expedients, els botons de barra superior mentre s'adjunta document Inside.
- A causa que s'usa el nom natural en l'índex es modifica les metadades addicionals, tant d'Expedients com de Documents, per a no permetre més d'un valor. Açò evita que apareguen diferents valors en l'índex cada vegada que s'edita un Expedient.
- Se modifica mensaje de error al guardar expediente indicando que debe comprobar si hay carpetas vacías.
- Se deshabilita botones superiores al crear carpetas en el índice de los expedientes.
- S'afig el nom natural a l'índex de l'expedient electrònic.
- Redirección a login quan la sessió ha expirat.
- Canvi en la grandària permesa del camp valor de metadades addicionals.
- Opción firma longeva de expedientes y documentos, en firma en cliente, en servidor y en documentos anteriormente firmados.
- Indicador a l'usuari que la tasca està en progrés.
- Se añade operación en servicio de administración que permite la actualización de dir3 desde una fecha a día de hoy.
- S'inclou classe validació nif, cif i nie.
- Se incluye en el metadato TipoDocumental de documento el valor TD99- Otros.
Més informació en solució INSIDE del CTT.
- Infraestructures i servicis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Los ciudadanos pueden acceder a su Historia Clínica en la app “Mi Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8