accesskey_mod_content

El Pla Modernitza incorpora la gestió electrònica a 70 ajuntaments d'Alacant.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 gener 2013

La Diputació d'Alacant ha aconseguit en els últims sis mesos que un total de 70 ajuntaments de la província d'Alacant, la mitat dels 141 que hi ha, s'incorporen a Modernitza 6.0.

El Plan de Modernización de los Ayuntamientos de Alicante para dotar a la administración municipal de la gestión electrónica. Además, la provincia de Alicante será piloto del Proyecto de la Oficina de Registro Virtual de Entidades (ORVE) que desarrolla el Ministerio de Administraciones Públicas (MAP). Hay apuntados a este programa 27 ayuntamientos.

Més informació(Obri en nova finestra)

  • Servicis electrònics