O Plan Moderniza incorpora a xestión electrónica a 70 concellos de Alacante.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

08 xaneiro 2013

A Deputación de Alacante conseguiu no últimos seis meses que un total de 70 concellos da provincia de Alacante, a metade dos 141 que hai, incorpórense a Moderniza 6.0.

O Plan de Modernización dos Concellos de Alacante para dotar á administración municipal da xestión electrónica. Ademais, a provincia de Alacante será piloto do Proxecto da Oficina de Rexistro Virtual de Entidades (ORVE) que desenvolve o Ministerio de Administracións Públicas (MAP). Hai apuntados a este programa 27 concellos.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos