12 nuevos municipios se incorporan a la Red Española de Ciudades Inteligentes

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 abril 2013

La Red Española de Ciudades Inteligentes (www.redciudadesinteligentes.es) fue constituida formalmente en junio de 2012 en Valladolid con el objetivo de intercambiar experiencias y trabajar conjuntamente para desarrollar un modelo de gestión sostenible y mejorar la calidad de vida de los ciudadanos.

La Junta Directiva de la Xarxa Espanyola de Ciutats Intel·ligents (RECI), reunida a Castelló, ha aprovat la incorporació de 12 nous municipis que han sol·licitat la seua adhesió a la Xarxa. Es tracta d'Alcorcón, Aranjuez, Móstoles i Torrejón d'Ardoz (Madrid), Àvila, Badajoz, Oviedo (Astúries), Palma de Mallorca, Ponferrada (León), Sevilla, Tarragona i Torrent (València). Amb ells, la RECI passa a estar constituïda per 41 municipis.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Cooperació interadministrativa