12 novos municipios incorpóranse á Rede Española de Cidades Intelixentes

• Opinar
  • Escoitar

17 abril 2013

La Red Española de Ciudades Inteligentes (www.redciudadesinteligentes.es) fue constituida formalmente en junio de 2012 en Valladolid con el objetivo de intercambiar experiencias y trabajar conjuntamente para desarrollar un modelo de gestión sostenible y mejorar la calidad de vida de los ciudadanos.

A Xunta Directiva da Rede Española de Cidades Intelixentes (RECI), reunida en Castelló, aprobou a incorporación de 12 novos municipios que solicitaron a súa adhesión á Rede. Trátase de Alcorcón, Aranxuez, Móstoles e Torrexón de Ardoz (Madrid), Ávila, Badaxoz, Oviedo (Asturias), Palma de Mallorca, Ponferrada (León), Sevilla, Tarragona e Torrent (Valencia). Con eles, a RECI pasa a estar constituída por 41 municipios.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Cooperación interadministrativa