Es publica una nova edició de l'informe CAU que monitora l'avanç de les Comunitats Autònomes cap a l'Administració electrònica. Inclou informació del grau d'avanç aconseguit l'any 2022 en els principals servicis electrònics prestats per les Comunitats Autònomes a ciutadans i empreses.
Este informe s'emmarca dins de l'el grup de treball de “Observatori, indicadors i mesures” en el qual participen totes les comunitats i ciutats autònomes i el Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital. Este grup de treball es crea en la Comissió Sectorial d'Administració Electrònica que és l'òrgan tècnic, dins de la Conferència Sectorial d'Administració Pública per a la cooperació de l'Administració General de l'Estat, de les administracions de les Comunitats Autònomes, i de les entitats que integren l'Administració Local, amb la finalitat d'actuar com a observatori de l'avanç de l'administració digital.
En este context, es realitza la recollida de “informació de l'avanç en els servicis electrònics, el seu ús, govern obert, transparència, tecnologies, recurs humans i pressupost i gastos relacionats amb les tecnologies de la informació”. Els resultats d'estos estudis es presenten en informes bianales i es publiquen en el Portal d'Administració Electrònica (PAe). L'informe CAU es vé publicant des de l'any 2004.
L'informe s'alinea amb indicadors mesurats en l'informe de la Comissió Europea i ha de servir com a referència per a programar l'avanç en els pròxims anys en el marc de la Dècada Digital.