accesskey_mod_content

Publicat l'informe CAU 2023: l'Administració Electrònica en les CCAA

  • Escoltar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

12 desembre 2023

Ja es troba disponible per a la seva consulta l'edició del 2023 de l'informe CAU amb l'anàlisi dels indicadors més representatius de la transformació digital en les Comunitats i Ciutats Autònomes.

Es publica una nova edició de l'informe CAU que monitora l'avanç de les Comunitats Autònomes cap a l'Administració electrònica. Inclou informació del grau d'avanç aconseguit l'any 2022 en  els principals serveis electrònics prestats per les Comunitats Autònomes a ciutadans i empreses.  

Aquest informe s'emmarca dins de l'el grup de treball de “Observatori, indicadors i mesures” en el qual participen totes les comunitats i ciutats autònomes i el Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital. Aquest grup de treball es crea en la Comissió Sectorial d'Administració Electrònica que és l'òrgan tècnic, dins de la Conferència Sectorial d'Administració Pública per a la cooperació de l'Administració General de l'Estat, de les administracions de les Comunitats Autònomes, i de les entitats que integren l'Administració Local, amb la finalitat d'actuar com a observatori de l'avanç de l'administració digital.

En aquest context, es realitza la recollida de “informació de l'avanç en els serveis electrònics, el seu ús, govern obert, transparència, tecnologies, recurs humans i pressupost i despeses relacionades amb les tecnologies de la informació”. Els resultats d'aquests estudis es presenten en informes bianales i es publiquen al Portal d'Administració Electrònica (PAe). L'informe CAU es ve publicant des de l'any 2004.

L'informe s'alinea amb indicadors mesurats en l'informe de la Comissió Europea i ha de servir com a referència per programar l'avanç en els propers anys en el marc de la Dècada Digital.

Informe CAU 2023(Obre en nova finestra)

 

  • Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica