- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Superats els 10.800.000 intercanvis registrals a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) l'any 2020
"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".
01 febrer 2021
Finalitzat l'any 2020, el Sistema d'Interconnexió de Registres ha superat en un sol any els 10.800.000 intercanvis registrals i compta amb un 92% dels municipis espanyols integrats, la qual cosa es traduïx que presta servici ja a més del 96% de la ciutadania.
Una vegada acabat l'any 2020,
SIR
ha superat els 10.800.000 intercanvis registrals a través de la plataforma
SIR,
el que suposa una mitjana de més de 900.000 intercanvis mensuals al llarg de l'any 2020.
Des de la posada en marxa de la plataforma
SIR
, l'any 2012, s'han realitzat més de 26.900.000 intercanvis registrals a través de
SIR
. Viendo estas cifras, el incremento experimentado a lo largo de este último año es sumamente notable, ya que supone un 40% del número total de intercambios desde su arranque.
Se troben integrades en
SIR
tota l'Administració General de l'Estat, totes les Comunitats i Ciudades Autónomas, així com el 92% dels ajuntaments.
Més del 96% de la població espanyola té, almenys, una oficina de registre en la seua ciutat o municipi integrada en
SIR
. Per tant, tant els seus ciutadans com els seus òrgans administratius puguen presentar qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació amb destinació a un altre òrgan, organisme públic o administració pública, a través de la seua Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (
OAMR
), enviándose dicha documentación en formato electrónico a cualquier otra OAMR que también esté integrada en
SIR
, independentment de la seua ubicació geogràfica. Açò es traduïx en un important estalvi per a l'Administració, tant en temps com en costos, millorant així la rapidesa i l'eficàcia de la seua gestió.
Més informació en Solució
- Infraestructures i servicis comuns
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8