- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Publicat entorn de proves del Directori d'Entitats – DIRe
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
13 abril 2018
Este nou sistema d'informació informació permet a les persones jurídiques de l'àmbit privat mantindre una informació bàsica sobre la seua estructura per a facilitar la interrelació amb els aplicacions d'administració electrònica de la SGAD.
El Directori d'entitats (DIRe) és un sistema d'informació que permet a les persones jurídiques de l'àmbit privat, mantindre una informació bàsica sobre la seua estructura. Generant un codi únic a nivell d'unitat, perquè les diferents aplicacions de la Secretaria General d'Administració Digital i d'aquells organismes, Administracions Públiques i servicis privats que desitgen fer ús d'aquesta informació puguen accedir a la mateixa.
DIRe facilita el compliment de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques que en el seu article 14 reconeix el dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques.
El sistema posa a la disposició de les entitats un portal web d'accés i gestió d'informació bàsica relativa a la seua entitat: direcció postal, informació de contacte, etc. Informació de la seua estructura en tants nivells com siga necessari. DIRe proporciona un codi alfanumèric unívoc a cada entitat i a cada unitat de la mateixa que li permetrà relacionar-se amb l'Administració Pública. En el portal web de consum qualsevol ciutadà podrà buscar entitats donades de alta i obtindre tota la informació continguda. L'accés al portal de gestió es fa a través d'identificació amb certificat electrònic.
A més del portal web, es posa a la disposició de les entitats interfícies de servicis web per a l'alta, baixa o edició de les dades. L'accés a les interfícies requerirà W-Security. Igualment es posa a la disposició de les entitats, incloses entitats de l'àmbit públic, servicis web de consulta de la informació de les entitats donades de alta en el sistema.
S'ha publicat en internet l'entorn de proves de DIRe, pot accedir a ell a través de la següent url: https://se-dire.redsara.es .
Pot trobar més informació sobre l'ús dels portals o la integració amb els servicis web en Solució Direntidades del CTT.
- Servicis electrònics
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8