accesskey_mod_content

La Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia firma conveni ORVE amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 març 2016

La firma del conveni Oficina de Registre Virtual (ORVE) possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia, tant regionals com a locals.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, siga el que siga la seua ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

Amb la firma d'este conveni, s'inicia la implantació de l'aplicació ORVE en les administracions públiques de la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia, que permetrà l'enviament i la recepció de seients registrals electrònicament mitjançant el Sistema d'Interconnexió de Registres ( SIR ), la qual cosa suposa una enorme millora en eficàcia del servici doncs la recepció en destinació es produïx en segons i addicionalment un estalvi de costos benvolgut en més de tres euros per seient registral. El desplegament de l'aplicació ORVE en les  Oficines  de registre es durà a terme de manera gradual a partir de les pròximes setmanes.

  • Infraestructures i servicis comuns
  • Cooperació interadministrativa