accesskey_mod_content

A Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia asina convenio ORVE co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 marzo 2016

O sinatura do convenio Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) posibilita o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas da Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia, tanto rexionais como locais.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación do cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

Coa sinatura deste convenio, iníciase a implantación da aplicación ORVE nas administracións públicas da Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia, que permitirá o envío e a recepción de asentos rexistrais electronicamente mediante o Sistema de Interconexión de Rexistros ( SIR ), o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e adicionalmente un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral. O despregamento da aplicación ORVE en as  Oficinas  de rexistro levará a cabo de maneira gradual a partir das próximas semanas.

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Cooperación interadministrativa