Amb el títol "Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat" l'Agència d'avaluació i qualitat (AEVAL) acaba de publicar l'Informe sobre la percepció de la Qualitat dels Servicis Públics a Espanya corresponent a les dades arreplegades durant 2013.
En este document s'aborda l'anàlisi de la percepció dels espanyols respecte de diferents polítiques i servicis públics i la seua evolució en els últims anys. En concret, en enguany d'austeritat, s'estudia la importància que els ciutadans concedixen als servicis públics i el grau de satisfacció amb un ventall ampli de polítiques i servicis sectorials.
Com altres anys també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, amb l'objectiu de proposar millores, es detallen, les actituds de la ciutadania cap a l'important programa de queixes i suggeriments.
Descàrrega de l'Informe "Qualitat dels Servicis Públics en temps d'austeritat (2014)"
Consulta de tots els Informes sobre la percepció ciutadana dels Servicis Públics