accesskey_mod_content

Publicada nova documentació d'Anota RCP

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

26 abril 2018

Presentación de AnotaRCP i formats d'anotacions
 

El Registre Central de Personal (RCP) és el registre administratiu de l'Administració General de l'Estat en el qual s'inscriu als empleats al seu servici i s'anoten els actes relatius a la seua vida administrativa. Per a dur a terme aquestes inscripcions i anotacions els òrgans competents en matèria de personal remeten al RCP documents registrals arreplegant els diferents actes administratius (preses de possessió, cessaments, reconeixements de grau, etc...).

Anota RCP permet a les unitats de RH de l'Administració de l'Estat i de les Universitats Públiques l'enviament per mitjà electrònic d'aquests documents al RCP, en línia amb la Llei 39/2015.

S'ha publicat una presentació d'Anota RCP i els següents annexos d'anotacions:

  • Complemento Director General.
  • Cessament.
  • Reconeixement d'Especialitat.
  • Permisos.
  • Premis, mencions i condecoracions.
  • Prolongació de relació de servicis.
  • Modificació de jornada.
  • Reserva de lloc.
  • Sancions.
  • Reconeixement de servicis previs.
  • Reconeixement de triennis.

Està prevista la publicació de la resta d'annexos. Per a estar informat de les successives publicacions es recomana la subscripció a la solució Anota RCP.

Més informació en solució Anota RCP del CTT.

 

  • Interoperabilitat i Normalització
  • Infraestructures i servicis comuns