accesskey_mod_content

Nova nota tècnica de l'OBSAE: "La interconnexió dels registres en les Administracions Públiques"

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

19 juliol 2017

Una mesura consolidada per l'aplicació de les lleis 39 i 40/2015

En el camí cap a la total automatització de la gestió i tramitació electrònica en les administracions públiques, el primer punt en el qual s'ha de suprimir l'entrada de paper és en el Registre, per a açò cal que cada administració compte amb un registre electrònic interoperable i interconnectat amb els registres electrònics de les altres administracions.

La Interconnexió dels Registres Electrònics de les Administracions Públiques és una realitat des de l'any 2012 en el qual les primeres administracions que es van integrar van començar a intercanviar seients d'entrada i eixida de manera regular a través de la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR).

Durant tot este temps s'ha avançat molt tant en la integració d'administracions com en l'ús de la plataforma.

Per a més informació pot consultar la nota tècnica:  “ La Interconnexió dels Registres de les Administracions Públiques "

Més informació sobre Sistema d'Interconnexió de Registres , ORVE i GEISER en el CTT.

  • Interoperabilitat i Normalització
  • Infraestructures i servicis comuns
  • Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica