accesskey_mod_content

La Junta d'Extremadura ha firmat el Conveni: Oficina de Registre Virtual (ORVE) amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Publiques.

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

19 maig 2015

La firma del conveni ORVE possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de la Junta d'Extremadura, tant regionals com a locals.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, siga el que siga la seua ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

Amb la firma d'este conveni per part de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública i del Ministeri d'Hisenda i Administracions públiques el passat dia 30 d'abril de 2015 ( http://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=boe-a-2015-5467(Obri en nova finestra) ), s'inicia la implantació de l'aplicació ORVE en les administracions públiques d'Extremadura, que permetrà l'enviament i la recepció de seients registrals electrònicament mitjançant el Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR), la qual cosa suposa una enorme millora en eficàcia del servici doncs la recepció en destinació es produïx en segons i addicionalment un estalvi de costos benvolgut en més de tres euros per seient registral. El desplegament de l'aplicació ORVE en les Oficines de registre es durà a terme de manera gradual a partir de les pròximes setmanes.

Més informació sobre la solució ORVE en el CTT

  • Cooperació interadministrativa
  • Centre de Transferència de Tecnologia
  • Interoperabilitat i Normalització