Esdeveniments

Encontre Aporta: El valor de les dades obertes i Fòrum sectorial turisme .

• seu del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme (C/ Capità Hi haja, 41), Madrid
  • 14 gener 2014

L'Encontre Aporta té per objectiu estimular l'obertura de dades per part del sector públic, així com el desenvolupament i impuls de l'activitat de reutilització de la informació. Es presenta com un fòrum de discussió i de diàleg obert a totes les persones implicades en l'obertura de dades, tant professionals dels àmbits públics i privats com a ciutadans interessats en esta activitat.

En esta cita, impulsada pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i per l'Entitat Pública Red.es, es duran a terme una sèrie de conferències de la mà d'experts en la matèria, que formaran part de taules redones especialitzades en diversos camps.

El Encuentro Aporta se desarrollará a lo largo de todo el día, y estará estructurado en dos partes: la “Jornada general sobre datos abiertos”, que se celebrará durante la mañana, y el “Foro sectorial turismo”, que se desarrollará en horario de tarde.

La Jornada general sobre dades obertes (9:30-14:00) s'organitzarà en quatre taules redones:

• Expansió i sostenibilitat de les iniciatives públiques de dades obertes.
  • La cultura de la dada oberta.
  • La qualitat i interoperabilitat de les dades.
  • El valor econòmic de les dades obertes.

Durant el Fòrum sectorial turisme (15:30-18:00) s'abordaran aspectes relatius a:

• Casos d'èxit de reutilització en el sector del turisme.
  • Dades obertes sobre turisme.

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

• Govern obert, Informes i Estudis