La Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) posa en marxa l'Oficina per a la Transformació i Impuls al Desplegament Digital (OTIDD)

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 febrer 2023

L'Oficina per a la Transformació i Impuls al Desplegament Digital (OTIDD) es va presentar el passat 2 de febrer en un acte que va tindre lloc en la seu de la FEMP. Este nou servici assessorarà als governs locals en matèria d'extensió de les noves comunicacions ultrarrápidas.

L'Oficina per a la Transformació i Impuls al Desplegament Digital ( OTIDD ) és el nou servici que la Federació Espanyola de Municipis i Províncies ha posat en marxa per a assessorar als Governs Locals en matèria de desplegaments de les noves comunicacions ultrarrápidas (fonamentalment fibra i 5G).

Els seus objectius prioritaris se centren en:

• Ajudar a resoldre els dubtes tècnics, jurídiques i procedimentals que els Ajuntaments puguen tindre en relació amb el desplegament d'infraestructures d'alta connectivitat, així com assessorar als Governs Locals en la implantació de la nova Llei General de Telecomunicacions, llei 11/ 22 de 28 de juny.
  • Ajudar a reduir “l'anomenada bretxa digital” i que el desplegament de les noves xarxes d'alta connectivitat arribe al conjunt de la ciutadania independentment de la zona geogràfica on visquen.
  • Facilitar ferramentes i procediments que servisquen d'ajuda a les Entitats Locals per a agilitzar i optimitzar els desplegaments digitals en els seus municipis.

Per a açò s'ha creat la pàgina web www.otidd.femp.es(Obri en nova finestra) en la qual s'anirà pujant informació de totes aquelles qüestions relacionades amb normativa, informes, requisits tècnics, jornades i qualsevol altra notícia sobre els desplegaments de xarxes d'alta connectivitat (fibra i 5g) que siguen d'interés per a les Entitats Locals. Així mateix, s'ha habilitat un formulari de contacte per a poder comunicar les incidències i dubtes tècnics relacionats amb estos aspectes.

Les imatges de l'acte es troben disponibles per a descàrrega (Obri en nova finestra)

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Informació i dades del sector públic