- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Publicada nota informativa sobre alta d'unitats en DIR3 per a facturació electrònica
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
26 setembre 2014
En esta nota informativa es completen les instruccions sobre com les diferents unitats administratives han de gestionar la seua alta en DIR3, el Directori Comú d'Unitats, per a la gestió de les factures electròniques.
D'acord amb l'Orde HAP/492/2014, de 27 de març, per la qual es regulen els requisits funcionals i tècnics del registre comptable de factures de les entitats de l'àmbit d'aplicació de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic:
- Disposició addicional tercera. Codificació d'òrgans administratius.
- Les factures que s'expedisquen a partir de l'entrada en vigor d'este Orde ajustaran la codificació dels òrgans administratius que participen en la tramitació de les mateixes a l'establida en el directori DIR3 d'unitats administratives comunes gestionat per la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques.
El Directori Comú DIR3 proporciona un Inventari unificat i comú a tota l'Administració de les unitats orgàniques / organismes públics, les seues oficines associades i unitats de gestió econòmica ‐ pressupostària, facilitant el manteniment distribuït i corresponsable de la informació.
Totes les Entitats Locals es troben ja incloses en DIR3 amb un codi únic. Este codi es pot consultar en el següent enllaç:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Llistats, Listado de Unidades Orgánicas de EELL
Poden consultar amb la IGAE si el seu municipi precisa donar de alta, a l'efecte de factura, noves unitats de nivell inferior a la pròpia Entidad Local.
http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-es/rcf/paginas/rcf.aspx
Així, aquells municipis que necessiten donar de alta noves unitats en DIR3 de nivell inferior a la pròpia Entidad Local a l'efecte de factura, han de sol·licitar prèviament un usuari proveïdor de Directori per a donar de alta les seues unitats en:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/dir
Per a consultes relacionades amb Factura Electrónica i aclariment dels termes oficina comptable, òrgan gestor i unitat tramitadora, dirigisquen les seues consultes a:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/face
Per a donar-se de alta en el Punt General d'Entrada de Factures Electròniques:
- Infraestructures i servicis comuns
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8