INTECO llança "CONAN mobile", aplicació dirigida a millorar la seguretat en dispositius mòbils

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

12 maig 2014

CONAN mobile, una aplicació dissenyada per a dispositius Android que permet conéixer l'estat de seguretat d'este tipus de dispositius mòbils, mostrant les solucions a possibles problemes o consells per a millorar la seua seguretat.

CONAN mobile es una aplicación desarrollada en INTECO, integrada dentro de la iniciativa Advanced Cyber Defence Centre (ACDC) de la Unión Europea, enfocada para mejorar la seguridad de los dispositivos Android y proteger la información critica que contienen. Esta aplicación se centra en cuatro aspectos principalmente:

• Configuració segura del dispositiu.
  • Aplicacions instal·lades.
  • Permisos d'aplicacions.
  • Servicis proactius de seguretat.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Seguretat i Protecció de Dades
  • Mobilitat