Es publica una nova edició de l'informe CAU que monitora l'avanç de les Comunitats Autònomes cap a l'Administració electrònica. Inclou informació del grau d'implementació aconseguit el primer trimestre de 2013 dels principals servicis electrònics prestats per les Comunitats a ciutadans i empreses. Més del 80% de les CCAA tenen implementats a nivell de tramitació electrònica completa servicis com a sol·licitud de cita prèvia o queixes i suggeriments dels ciutadans
Publicació de l'Informe Administració Electrònica en les Comunitats Autònomes. CAU 2011
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
05 juny 2013
Informe CAU 2011 (dades arreplegades en 2012-2013)
- Secretaria General de Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica
- Govern obert, Informes i Estudis