Esdeveniments

X Cicle de Conferències UPM TASSI - Latch. Protecció d'identitats digitals

• Sala de Grados 3005 de la ETSIST Carretera de Valencia km. 7 Madrid
  • 20 febrer 2014

Temes Avançats en Seguretat i Societat de la Informació TASSI, és una assignatura de caràcter optativa que s'impartix en el Campus Sud de la Universitat Politècnica de Madrid, en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Sistemes Informàtics i en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria i Sistemes de Telecomunicació.

DIRIGIT A

• Alumnos de la carrera Graduado en Ingeniería del Software y de otras carreras de ingenierías técnicas de Informática y telecomunicaciones.
  • Alumnos d'altres graus i/o universitats interessats en estos temes d'actualitat.
  • Públic en general: ASISTENCIA LIBRE.
  • No es requerix preinscripció.

OBJECTIUS:

Dar a conocer los últimos avances en temas de seguridad y protección de la información desde diversos puntos de vista: las redes, los datos, la gestión, legislación y estándares.

• Dar a conocer avances y nuevos desarrollos en las tecnologías de la información.
  • Fomentar el conocimiento y análisis crítico de la sociedad de la información, con sus aspectos positivos de desarrollo así como sus amenazas.
  • Analizar el impacto social, ambiental y ético del uso de las tecnologías de la información y las comunicaciones, su accesibilidad y los entornos de libertad y privacidad del ser humano.
  • Conéixer la realitat empresarial, industrial i d'organismes de l'Estat, relacionada amb la seguretat i la societat de la informació.

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

• Seguretat i Protecció de Dades