- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
La Universitat de Saragossa s'incorpora al Servici Compartit de Gestió del Registre
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
11 gener 2016
La Universitat de Saragossa comença a utilitzar l'aplicació GEISER per a la gestió de les seues oficines de registre d'entrada/eixida i per a la connexió amb la plataforma SIR d'intercanvi de registres en format electrònic.
La Universitat de Saragossa ha començat a utilitzar l'aplicació GEISER per a la gestió de les seues oficines de registre d'entrada/eixida i la connexió amb la plataforma SIR d'intercanvi de registres en format electrònic, incorporant-se així a la utilització del Servici Compartit de Gestió del Registre de la DTIC.
La Universitat gestionarà mitjançant este sistema l'intercanvi de documentació tant en format físic com a electrònic entre els seus 20 oficines de registre i prop de 200 unitats i departaments, així com l'intercanvi de seients registrals i documentació electrònica amb la resta d'organismes integrats en la plataforma SIR.
Es tracta de la primera universitat pública a adherir-se a este servici compartit i el primer organisme fora de l'Administració General de l'Estat a utilitzar l'aplicació GEISER de gestió del registre, beneficiant-se així de la racionalització i eficiència en l'ús dels recursos informàtics que suposa la utilització de ferramentes comunes i servicis compartits.
Esta incorporació suposa a més un impuls molt important per a la gestió electrònica dels procediments de la Universitat de Saragossa, avançant d'esta manera en l'adopció de l'administració sense papers amb la consegüent millora de l'eficàcia administrativa que redunda en un millor servici al ciutadà.
Més informació en el CTT sobre les solucions GEISER i SIR
- Infraestructures i servicis comuns
- Interoperabilitat i Normalització
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8