L'ordenança ordenança reguladora del procediment administratiu comú electrònic en l'administració local és un model tipus que aplicada a una administració local concreta té com a objecte el desenvolupament del procediment administratiu comú per a la gestió administrativa de la mateixa i la tramitació de la qual es realitzarà, en tot cas, per mitjans electrònics, en aplicació de les Lleis Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
L'Ordenança regula les condicions i els efectes jurídics de la utilització de les tecnologies de la informació en l'activitat administrativa, en les relacions entre l'administració local on s'aplique i la resta d'entitats integrants del sector públic, així com en les relacions amb la ciutadania a fi de garantir els seus drets i, especialment, la regulació de les condicions i els efectes jurídics de l'ús dels mitjans electrònics en la tramitació dels procediments administratius. Així mateix establix els principis reguladors de la incorporació dels tràmits i dels procediments administratius municipals a la tramitació per via electrònica.
L'Ordenança s'organitza en nou Títulos, a més de les disposicions addicionals, transitòries i finals:
- TÍTOL I. DISPOSICIONS GENERALS
- TÍTOL II. EL PROCEDIMENT ADMINISTRATIU ELECTRÒNIC
- TÍTOL III. LA SEU ELECTRÒNICA
- TÍTOL IV. IDENTIFICACIÓ I FIRMA ELECTRÒNICA
- TÍTOL V. LA DIFUSIÓ I ACCÉS DE LA INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA A través DE MITJANS ELECTRÒNICS
- TÍTOL VI. EL REGISTRE ELECTRÒNIC
- TÍTOL VII. NORMES ESPECÍFIQUES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA
- TÍTOL VIII. NORMES SOBRE ORGANITZACIÓ
- TÍTOL IX. COMUNICACIONS ELECTRÒNIQUES INTERNES