accesskey_mod_content

El Ple de Guadalajara aprova la creació d'un Portal de Transparència Municipal.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 febrer 2013

Contindrà informació comptable i pressupostària sobre assumptes municipals.

El futur Portal de Transparència Municipal, aprovat per unanimitat en el ple del passat divendres, proposa la creació d'una Comissió Especial de Transparència Municipal composta per representants de tots els grups polítics. L'objectiu d'este nou Portal de Transparència Municipal és oferir informació sobre la Corporació Municipal en assumptes relatius als càrrecs electes i el personal de l'Ajuntament, sobre l'organització i patrimoni d'Ajuntament, sobre normes i institucions municipals.

També servirà per a informar al ciutadà que sol·licite el registre en pàgina web de l'Ajuntament, sobre diversos aspectes com el Reglament de Participació Ciutadana, consells municipals de barri, corts de trànsit, situació mediambiental de la ciutat etc. En este Portal de Transparència Municipal tindrà cabuda també la informació comptable i pressupostària, transparència referent als ingressos i gastos municipals, en els deutes municipals així com els procediments de contractació i les relacions i operacions amb proveïdors i contractistes.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

  • Govern obert, Informes i Estudis

0 Comentaris

No hi ha comentaris