- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
L'Impuls de l'Administració Electrònica des del Govern de Navarra
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
08 setembre 2011
El Govern de Navarra oferix el tràmit on-line de 958 servicis
El funcionament i situació actual de l'Administració Electrònica a Navarra es basa fonamentalment en tres eixos: Catàleg de Servicis , Gestor d'Expedients Extr@ i Carpeta Electrònica del Ciutadà .
Fins a arribar a la situació actual, el primer pas fonamental va ser conéixer què servicis electrònics es podrien oferir als ciutadans i per descomptat amb quin nivell d'interacció es podrien oferir a estos. Per açò es crea el Catàleg de Servicis Electrònics del Govern de Navarra després d'una anàlisi exhaustiva de tots els servicis que es gestionen des del Govern de Navarra. Des del primer moment es va potenciar des del propi govern aconseguir que com mínim estigueren disponibles les descàrregues de formularis i que a poc a poc s'anaren incrementant les tramitacions completes on-line.
Per descomptat, per a fer possible una tramitació enterament on-line i que la gestió dels procediments fóra uniforme i efectiva resulta imprescindible comptar amb un Gestor d'Expedients Corporatiu que el Govern de Navarra ha denominat Extr@. La Plataforma extr@ es constituïx com a sistema fonamental per a millorar la qualitat del servici oferit al ciutadà, agilitzant els seus tràmits i tenint els mitjans necessaris per a poder informar-li en tot moment de l'estat dels seus expedients. Esta plataforma és igualment imprescindible com a suport a la tramitació telemàtica, com a facilitador i organitzador del treball dels empleats de l'administració i com a sistema de seguiment de la gestió.
Finalment, per a millorar la qualitat i l'atenció prestada als ciutadà s'impulsa la posada en funcionament de la Carpeta Electrònica del Ciutadà. La carpeta ciutadana permet que cada ciutadà o empresa puga personalitzar-se els servicis que oferix l'administració en funció del seu interés, a més, també permet conéixer l'estat de la tramitació en alguns expedients i la història administrativa de cada ciutadà o empresa.
L'èxit d'estes mesures pot quantificar-se fàcilment posat que actualment poden tramitar-se enterament on-line 958 servicis.
Pot trobar més informació sobre els aspectes clau de la implantació i posada en marxa d'estes iniciatives en el CTT: Catàleg de Servicis, Gestor d'Expedients i Carpeta Electrònica del Ciutadà.
- Servicis electrònics
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
0 Comentaris
No hi ha comentaris