Durant l'any 2018 s'ha incrementat notablement l'ús del Registre Electrònic per a la remissió d'escrits, sol·licituds i comunicacions per via electrònica per part de ciutadans i subjectes obligats.
El volum total de registres remesos per ciutadans i subjectes obligats a través del Registre Electrònic durant 2017 va ser de 405.850 registres. En 2018 ha ascendit a 1.010.882, és a dir, més del doble respecte a l'any anterior.
Total anual presentacions en el Registre Electrònic | |
2018 | 1.010.882 |
2017 | 405.850 |
El màxim mensual de registres presentats en 2018 es va produir en el mes d'octubre amb 121.663 registres per via electrònica enfront dels 47.576 en el mateix mes de l'any anterior. Amb la xifra d'octubre de 2018 s'ha aconseguit el record mensual des de l'inici del servici.
Evolució del nombre de registres des de 2016 (acumulat)
Evolució mensual del nombre de registres 2017-2018
Any 2018 | |||||||||||
Desembre | Novembre | Octubre | Setembre | Agost | Julio | Juny | Maig | Abril | Març | Febrer | Gener |
100.627 | 114.546 | 121.663 | 85.969 | 76.994 | 88.769 | 85.099 | 90.519 | 75.386 | 64.723 | 57.242 | 49.345 |
El Registre Electrònic residix en seu electrònica del Punt d'Accés General i permet presentació de documents per a la seua tramitació amb destinació a qualsevol òrgan administratiu d'Administracions Públiques que estiguen integrades en Sistema d'Interconnexió de Registres . Per a la presentació per esta via actualment es requerix DNI electrònic certificat electrònic en vigor. Les presentacions pel Registre Electrònic seran ateses sempre que no existisca un procediment electrònic específic o un formulari normalitzat en les corresponents seus electròniques de les Administracions Públiques destinatàries.