Nueva nota técnica del OBSAE. La visión de nuestra administración electrónica desde fuera de España

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

04 abril 2014

Excelente posicionament tant a nivell europeu com a internacional

El avance de la administración electrónica en nuestro país, en términos de desarrollo del marco legal, de oferta de servicios y de despliegue de infraestructuras, no pasa desapercibido en el exterior. Diversos estudios y reconocimientos reflejan una valoración positiva de la misma en el ámbito internacional, de manera que España se sitúa en un excelente posicionamiento tanto a nivel europeo como a nivel internacional.

Per a obtindre més informació sobre este tema pot consultar la nova nota tècnica de l'OBSAE: "La visió de la nostra administració electrònica des de fora d'Espanya"

• Interoperabilitat i Normalització
  • Accessibilitat