"/>

PAe - the service ACCESSES in the cloud, @asLAN Award in the category of Digital Services Shared
the accesskey _ mod _ content

El servicio ACCEDA en la NUBE, premio @asLAN en la categoría de Servicios Digitales Compartidos

March 17 2020

ACCEDA en la Nube es una solución multi-organismo que permite, en un plazo breve de tiempo y con un esfuerzo reducido, disponer de una sede electrónica propia acompañada de una aplicación para la tramitación de los expedientes administrativos, que funcionan de forma integrada.

The service LOG in the cloud , driven and evolved through General Secretariat of Digital Administration (SGAD) has been recognized with the @AsLAN Award in the category of Digital Services Shared (Opens in new window) . This solution addresses the full course for a gestión-e procedures, including a tool for the definition, parameter setting and publication of administrative procedures and design of the application forms.

En esta edición de los Premios @asLAN, ACCEDA en la NUBE (Multisede) ha sido reconocido como un proyecto transformador del sector público. A lo largo del pasado año 2.019, algunos ministerios - de nueva creación - y organismos han optado por el uso de ACCEDA en la Nube como solución para la puesta en marcha de su sede y la tramitación electrónica de sus procedimientos administrativos.

Other ministries and administrations, providing a longer advance electronic headquarters, have been inclined also at LOGIN as an option to reduce costs and effort for the maintenance and evolution of services and applications ad-hoc headquarters. Some examples are the Ministry of culture and sport (Opens in new window) , Ministry of science and innovation (Opens in new window) , Museo Reina Sofía (Opens in new window) or Port Authorities as Port Castelló. (Opens in new window)

En evolución continua, ACCEDA incorpora nuevas funcionalidades y opciones de forma progresiva, y se integra con diferentes servicios horizontales y comunes, para dotar a los organismos usuarios de mayores capacidades para el desempeño de sus funciones.

Prizes @asLAN 2020

@asLAN (Opens in new window) , non-profit association created by over 130 technological companies has delivered on 10 March prizes that convenes annually, on the occasion of your congress technology.

The Congress asLAN reúne a fabricantes internacionales líderes en innovación IT junto a reconocidos expertos en Transformación Digital. En el marco de este congreso, la asociación @asLAN otorga estos prizes (Opens in new window) with the main aim to identify, recognize and disseminate experiences and success stories in the Digital Transformation of public administrations, which provide new services, improve efficiency and help to reduce costs. The nominations finalists and awarded are elected by voting technology companies associated and registered members in @asLAN.

More information in the solution The LOG CTT

• Technology transfer centre