accesskey_mod_content
CTT - Centro de Transferencia de Tecnoloxía

TRAMA - Tramitación de permisos e incidencias e control de presenza da Secretaría Xeral da Administración Dixital

  • Fecha Puesta en Produción:

    01/08/2006

    RoadMap:

    Durante o exercicio 2022 incorporaranse as seguintes melloras:

    • Sincronización de cesamentos de empregados a través de SIGP
    • Sincronización de datas de toma de posesión a través de SIGP.
    • Melloras para a xestión de vacacións e asuntos particulares con maiores filtros segundo os diferentes casos.
    • Xeración dun certificado de vacacións e asuntos particulares en calquera momento actual ou pasado.
    • Informe de vacacións e asuntos particulares gozados de exercicios pasados, mesmo de anteriores destinos que dispuñan de TRAMA.
    • Carga e actualización masiva de usuarios e datos destes.
    • Solicitude de xornada de verán ampliada e bolsa de horas de conciliación.
    • Xestión da flexibilidade, xornada ampliada de verán e bolsa de horas de conciliación mediante incorporación de datas de fin ou de renovación para a desactivación automática das este opcións.
    Indicadores:

    TRAMA está implantado en 110 organismos de distintas adminsitraciones públicas xestionando a presenza, permisos e incidencias de máis de 25000 empregados públicos.

    Descrición Funcional

    Trama dispón de dúas funcionalidades principais: o control de presenza e a tramitación electrónica de permisos e incidencias.

    É posible facer uso de ambas as funcionalidades ou usar Trama unicamente para a solicitude e tramitación de permisos e incidencias.

    O control de presenza que ofrece TRAMA é por computador, en liña, e pode realizarse mediante certificado electrónico e/ou usuario e contrasinal. Existe a posibilidade adicional de adaptar dispositivos físicos para a fichaxe, como reloxos ou tornos, mediante servizos web que ofrecemos para tal fin. Poden convivir ambas as opcións de fichaxe para cada empregado, ou utilizar unicamente a fichaxe en liña.

    As principais funcionalidades do control de presenza son:

    •  Definición do persoal: definición dos datos do persoal a dar servizo, incluíndo localización física e administrativa. Ademais doutros datos relativos ao control horario como a quenda, a flexibilidade horaria, etc.
    • Control sobre os tipos de quendas: pódense definir quendas horarias por franxas horarias (flexibe, obrigatorio, sen efecto), cambiando o tratamento destas. Pódense crear tantas quendas diferentes, como tipos de xornada realízanse no organismo.
    • Comida e almorzo: o sistema permite o control das pausas de almorzo e comida e os seus cálculos correspondentes para efectos de saldo horario.
    • Asignación de calendarios con persoais: realización de calendarios laborais (integrados por quendas diarias) por medio de persoais reutilizables e asignación masiva para unha actualización rápida de todo o persoal.
    • Fichaxes con certificado ou con usuario e contrasinal: fácil e rápido, desde o PC do usuario e con consultas semanais e mensuais.
    • Control manual: por parte de control de efectivos, para poder corrixir calquera anomalía ou excepción de forma directa.
    • Informes: de horas calculando o saldo horario, de absentismo, de inclumplimiento horario, de vacacións e asuntos particulares gozadas, por permiso ou incidencia ... Pódense filtrar por departamentos, por edificio ou para un ou uns poucos empregados...

    As principais funcionalidades da tramitación de permisos e incidencias son:

    • Solicitude de permisos e incidencias: os empregados públicos realizan as solicitudes mediante un formulario electrónico onde introducir os datos necesarios (datas, observacións, documentación adxunta…). Opcionalmente pódense asinar.
    • Tramitación de permisos e incidencias: a validación realízase en ningún, nun ou en dous niveis (responsable do equipo de traballo, responsable do departamento) antes da súa aprobación por parte do departamento de persoal.
    • Consulta de trámites: a tramitación realízase mediante un fluxo que almacena o estado de cada solicitude, o que permite a procura e consulta dos estados dos trámites solicitados ou a validar polos responsables.
    • Calendario: os empregados poden consultar as súas fichaxes e permisos e incidencias nun calendario, podendo realizar consultas para calquera período de tempo, e a posibilidade de exportar os resultados a unha folla Excel.
    • Área de persoal: pódense configurar os superiores de cada empregado no caso de contar con percorrido de validación para aprobar os seus trámites, e para construír a árbore xerárquica. Tamén poden definirse suplencias para a aprobación de permisos e incidencias.
    • Consulta da árbore de empregados: os xestores cun equipo a cargo poden consultar o calendario para calquera dos seus empregados.
    • Consulta do cuadrante de vacacións: os xestores cun equipo a cargo poden consultar o cuadrante de vacacións dos seus empregados nun oeríodo determinado.
    • Administración de festivos: os xestores da ferramenta poden administrar os festivos a ter en conta para as solicitudes de permisos. Disponse de diferenciación en festivos nacionais, autonómicos e locais.
    • Control de persoal: as unidades de persoal dispoñen dun perfil para a administración de datos sobre permisos e incidencias (se se mostran ou non aos usuarios, se é obrigatorio achegar documentación, etc.), así como para a consulta de fichaxes, permisos e incidencias de todo o persoal.

    Outras caracterísiticas e funcionalidades de Trama son:

    • Multiámbito: o sistema pode configurarse para a distribución do persoal en distintos ámbitos, cada un coa súa propia integración cun sistema de xestión de persoal e o seu propio control de efectivos.
    • Configuración de organismo: onde se poden configurar o logo do organismo, tempo de cortesía nas fichaxes (só para a fichaxe en liña), uso de firma electrónica ao fichar, solicitar ou autorizar permisos e incidencias, configuración da supresión de percorrido de validación ou supresión de aprobacion de control de persoal para cada permiso e incidencia,etc.

     

    Descrición Técnica

    Esta aplicación está orientada a unha contorna Web e as características en que se basea este desenvolvemento son:

    • Oracle 11g: base de datos da aplicación
    • Apache 2: servidor web con SSL activado
    • Tomcat 7: servidor de aplicacións
    • AUTENTICA E SIGP: para a obtención de datos sobre os empregados públicos e a organización xerárquica do organismo.
    • Java SE 7 (Spring, Struts, Hibernate): plataforma de programación
    • NAS: para almacenamento de ficheiros
Responsable