Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

TRAMA - Tramitación de permisos e incidencias de la Secretaría de Estado de Administraciones Públicas

  • Martxan jarri zen.

    2006// 08 01

    RoadMap:

    Lehen seihilekoan hobekuntza hauek aurreikusten dira:

    • Servicios web de consulta de permisos y vacaciones disponibles para su consulta desde otras aplicaciones o portales de los organismos usuarios.
    • Orduen poltsaren erabilerari buruzko txostena egiteko.
    • Txostenean sartu beharreko SIGP absentismoa.
    Adierazleak:

    TRAMA es usado por 22 organismos de distintas adminsitraciones públicas gestionando la presencia, permisos e incidencias de 16000 empleados públicos.

    Deskribapen Funtzionala

    Trama dispone de dos funcionalidades principales: el control de presencia y la tramitación electrónica de permisos e incidencias.

    Es posible hacer uso de ambas funcionalidades o usar Trama únicamente para la solicitud y tramitación de permisos e incidencias.

    El control de presencia puede realizarse mediante certificado electrónico y/o mediante el sistema de control de presencia existente en el organismo siempre que se integre dicho sistema con Trama mediante los servicios web que Trama ofrece a tal fin.

    Lan-ordutegiaren kontrola (eginkizun nagusiak hauek dira:

    •   Langileak (zehaztu: definición de los datos del personal a dar servicio, incluyendo localización física y administrativa.
    • Kontrolatu zein txanda: se pueden definir turnos horarios por franjas horarias, cambiando el tratamiento de estas. Se pueden crear tantos turnos como tipos de jornada se realizan en el organismo.
    • Gosaria eta bazkaria. el sistema permite el control de las pausas de desayuno y comida y sus cálculos correspondientes a efectos de saldo horario.
    • Egutegiak esleitzea, langileak: realización de calendarios laborales por medio de plantillas reutilizables y asignación masiva para una actualización rápida de todo el personal.
    • Fitxaketak egiaztagiria: azkar eta erraz, pctik del usuario.
    • Eskuzko kontrola: kontrol eraginkor batek, edozein arazo konpon zuzenean sartzeko.
    • Txostenak: tanto de presencia en un día en el edificio, como de saldos horarios. Por departamentos, edificio o para un solo empleado, informes de incumplimiento horario, de vacaciones, de horas totales, por incidencia, ...

    Eginkizun nagusiak dira baimenak bideratzen eta gorabeherak:

    • Baimenak eskatzeko eta gorabeherak: eskabideak inprimaki elektronikoa sartu dira; enplegatu publikoen bidez datuak (ondorioz, data, oharrak, … honi erantsitako dokumentazioa)
    • Baimenak izapidetzea eta gorabeheren: bi mailatan egiten da balioztapena (lantalde arduratsua (arduradun den saila () onetsi aurretik (langileen saila.
    • Tramiteak kontsultatu: la tramitación se realiza mediante un flujo que almacena el estado de cada solicitud, lo que permite la búsqueda y consulta de los estados de los trámites solicitados o a validar por los responsables.
    • Egunak: langileek beren fitxaketen egutegian eta baimenak ikusteko, kontsultatu daiteke aldi guztietan, Excel orri batera esportatzeko aukera eta emaitzak.
    • Langileen mantenimendua: se pueden configurar los superiores de cada empleado para obtener el árbol jerárquico correspondiente. También pueden definirse suplencias para la aprobación de permisos e incidencias.
    • Langileen urteko Zuhaitz. : los gestores con un equipo a cargo pueden consultar el calendario para cualquiera de sus empleados.
    • Administrazioa: : los administradores de la herramienta pueden administrar los festivos a tener en cuenta para las solicitudes de permisos. Se dispone de diferenciación en festivos nacionales, autonómicos y locales.
    • Bai kontrola: profil pertsonala dute unitateak kudeatzeko eta arazo baimenei buruzko datuak (egun ere, ordutegiak, etab.), baita kontsultarako fitxatzea, langile guztien baimenak eta gorabeherak.

    Bilbea eta beste funtzionalitate ezaugarriak hauek dira:

    • Multiámbito: langileak (arlo desberdinetan banatzeko sistema configurarse ditzakezu, bakoitza bere kudeaketa-sistema propioa eta integrazioa langileen kopurua kontrolatzeko.
    • Erakundearen egitura non konfigura daitezke (logoa: erakundea, horretarako denbora, fitxaketak, sinadura elektronikoa erabiliz fitxatu irudian, edo eskatu baimenak eman eta gorabeherak, etab.

     

    Deskribapen Teknikoa

    Web aplikazio hau erabiltzen da eta ingurunea dira garapen horren oinarri diren ezaugarriak:

    • Oracle 11g: datu-base aplikazioak
    • Apache 2: web zerbitzaria SSL bidez.
    • Tomcat 7: aplikazio-zerbitzaria
    • jBPM: workflow eskaerak tramitatzeko motorra
    • BENETAKOA ETA BADARAL: langile publikoei buruzko datuak lortzeko eta antolaketa hierarkikoa zuten erakundeak.
    • Java, 7 (Spring, Struts, Hibernate): plataforma programatzea
    • NAS: fitxategiak gordetzeko
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna