O resultado máis importante do proxecto foi a constitución da Sede Electrónica do Concello de Siero integrada co Portal Web Corporativo, que consta das seguintes funcionalidades:
ÁREA PÚBLICA NON IDENTIFICADA
- Catálogo de procedementos e servizos electrónicos clasificados por materias con posibilidade de procura por texto libre. Desde a ligazón “Información” tense acceso á súa ficha informativa para consultar toda a documentación asociada ao mesmo así como descargar a correspondente instancia de solicitude para a súa tramitación presencial. Ademais, os servizos electrónicos dispoñen dunha ligazón directa para proceder á súa tramitación telemática
- Tablón de Edictos e Anuncios virtual para a publicación de todo tipo de noticias, subvencións, anuncios, etc., clasificados por grupo temáticos e con posibilidade de procura por texto libre. Os anuncios pódense relacionar con determinados procedementos para acceder directamente á información que regula a súa tramitación e á súa tramitación en liña en caso de tratarse de servizos electrónicos.
- Verificación da integridade de documentos asinados dixitalmente
- Verificación da validez de certificados dixitais
ÁREA PÚBLICA IDENTIFICADA
- Identificación de persoas mediante certificados dixitais recoñecidos e non revogados con validación a través de @firma.
- Xeración simple (sen programar) e potente de formularios de solicitude interactivos de forma sistemática baseándose en bloques de información e aparencia predefinidos.
- Rexistro telemático da solicitude cuberta previa validación, achega da documentación requirida, achega de documentación adicional e firma dixital de todos os documentos, un a un ou en bloque, a través dun compoñente de tratamento e firma dixital de ficheiros. Emisión dun xustificante de presentación selado cun certificado dixital de compoñente, entidade ou órgano. Integración de asentos co rexistro presencial con posibilidade de revisión e normalización de datos antes de practicar o asento no rexistro xeral.
- Verificación e descarga de documentos dixitais orixinais a partir do código de verificación electrónico (COVE) dunha copia impresa, previa identificación con certificado dixital
ÁREA PRIVADA (CARTAFOL CIDADÁN)
- Os meus datos. Acceso aos datos persoais, direccións e outros medios de contacto, con ligazón directa aos servizos electrónicos de alta, baixa ou rectificación de datos.
- As miñas solicitudes. Relación de solicitudes ou achegas realizadas polo terceiro ben a través do rexistro telemático como do rexistro presencial, con posibilidade de acceso á instancia ou xustificante de admisión a trámite (en caso presencial, só se se dixitaliza)
- Os meus documentos. Acceso ao repositorio de documentación de terceiros para ver que documentos propios están en poder da administración e comprobar o seu estado ou validez e período de custodia, con posibilidade de descarga do documento se se atopa en formato dixital. Posibilidade de acceso directo ao servizo electrónico de alta ou baixa de documentación no repositorio.
- Os meus Expedientes. Acceso a todos os expedientes no que o terceiro exerza o rol de interesado principal e outorgáronse permisos de consulta a través de Internet. Posibilidade de filtrar por estado (pendente, terminado,…) e entre datas. Para cada expediente pódese acceder á ficha do expediente, trámites realizados, datas, documentos, etc.
- Os meus Notificaciones. Relación de todas as notificacións electrónicas fidedignas que se enviaron ao terceiro. Posibilidade de filtrado por estado (pendente, aceptada, rexeitada ou caducada). Botón de aceptación ou rexeitamento previo á descarga do ficheiro adxunto da notificación en formato PDF. Na aceptación ou rexeitamento xérase un xustificante de recepción asinado dixitalmente polo interesado, que non pode acceder á notificación se non a acepta previamente (o carteiro non nos deixa ler unha cara certificada antes de asinar o acuse). Posibilidade de asociar unha notificación a un procedemento para acceso directo ao formulario e rexistro telemático.
- Os meus Pagos. Relación de todos os pagos ou tributos pendentes ou aboados relacionados co terceiro. Require a integración coa xestión tributaria e coa pasarela de pagos que se estableza para efectuar o pago electrónico.