Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Sistema de información e atención cidadá. Sede electrónica

  • Nomee Abreviado:
    SIAC
    Resumo:
    Implementación do concepto de Sede Electrónica segundo a Lei 11/2007
    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    Asturias
    Concello de Siero
    Contacto:

    Teléfono: 985725233
    Correo electrónico: aytosiero@ayto-siero.es
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Local
    Área técnica:
    Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica , Tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Nome Completo da Iniciativa:

    Sistema de información e atención cidadá. Sede electrónica

    Finalidade:

    Obxectivo:

    Descrición:

    Implementación do concepto de Sede Electrónica segundo a Lei 11/2007 con todas as súas ferramentas tales como o catálogo de servizos electrónicos, o rexistro telemático, notificacións telemáticas, o taboleiro de edictos virtual, e a área privada ou cartafol cidadán, previo proceso de consultoría e racionalización de procedementos administrativos.

    Requisitos:

    • Internet Information Server
    • Certificado de Servidor para establecer unha canle HTPPS seguro
    • Certificado de Compoñente para o selo de órgano do rexistro telemático e notificacións telemáticas
    • Certificados dixitais para a firma interna (CERES, APE, CAMERFIRMA, etc.)
    • Interconexión á rede SARA para validación de certificados a través de @FIRMA
    • Rexistro de Entrada presencial cun API de interoperabilidade para a súa integración co telemático
    • Backoffice de xestión documental e expedientes corporativo, preferiblemente AUPAC.
       

    Resultados:

    • SIAC, que implementa a Sede Electrónica Corporativa dunha Administración Local
    • Inventario e catálogo de procedementos corporativos máis utilizados, coas fichas informativas descritivas de cada un deles.
    • Circuítos de tramitación dos procedementos máis utilizados
    • Xogo de instancias de solicitude adaptadas á Lei 11/2007 e ao LOPD
    • Persoais documentais de notificacións, informes, subsanaciones, resolucións, etc.
    • Compoñentes de firma electrónica integrado co backoffice (AUPAC), o frontoffice (SIAC) e @firma a través da rede SARA
       

    Vantaxes:

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas