- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Situación de partida e orixe da iniciativa
Por Decreto 45/1983, do 3 de maio, regulouse por primeira vez o Boletín Oficial de Aragón, aínda que este Diario Oficial viña editando desde o 11 de abril de 1978. A tramitación e xestión de todos os documentos que debían inserirse no Boletín Oficial facíase en disquete, Word6.0 e en soporte papel (orixinal e copia). Dentro do marco da Administración electrónica, promoveuse a nova regulación do diario oficial por Decreto 61/2008, co obxectivo de pasar da edición do diario oficial en formato papel á edición en formato electrónico.
Obxectivos
- Substituír a edición en papel do Boletín Oficial de Aragón (BOA) pola súa versión electrónica, mantendo as garantías e seguridade do proceso.
- Informatización da xestión de todos os documentos que deben publicarse no BOA.
- Presentación telemática dos documentos a través da aplicación IBOA, accesible para todos os empregados da Administración da Comunidade Autónoma no Portal do empregado. http://portalempleado.aragon.es.
- Presentación telemática dos documentos a través da aplicación IBOA pública, accesible para todas as administracións e particulares no Portal Público do Goberno de Aragón. http://www.aragon.es.
- Presentación mediante comunicación segura a través de sistemas de autenticación con certificado electrónico de usuario emitido pola Fábrica Nacional de moeda e Timbre da Real Casa da Moeda ou de calquera outra autoridade prestadora de servizos de certificación electrónica.
- Utilización da aplicación por todos os órganos da Administración da Comunidade Autónoma de Aragón, resto de administracións públicas e particulares.
- Rexistro das solicitudes de alta de todos os usuarios na aplicación IBOA.
- Transmisión telemática de todos os documentos desde os órganos emisores con firma electrónica ao Servizo de Coordinación Normativa e Programas Interdepartamentales da Secretaría Xeral Técnica da Vicepresidencia.
- Xestionar todo o proceso de edición e creación do Boletín, incluíndo a asignación e ordenación de textos e o seu maquetación
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- A formación dos usuarios na nova aplicación iBOA foi un dos aspectos crave para lograr unha implantación exitosa e sen problemas engadidos do sistema de xestión telemática do Boletín Oficial de Aragón.