Situación de partida e orixe da iniciativa
Ata o momento a informatización de expedientes levouse a cabo mediante solucións particularizadas, dando lugar a un conxunto de aplicacións de backoffice heteroxéneo, que complica o seu mantemento, así como a súa aprendizaxe e uso por parte dos usuarios.
A partir da iniciativa HELIUM preténdese desenvolver un xestor de expedientes corporativo de código aberto, integrado coa infraestrutura tecnolóxica actual e os servizos preexistentes.
Obxectivos
Dispor dunha plataforma para a automatización de expedientes corporativos que permita axilizar a súa implantación, reducindo os tempos de desenvolvemento.
Ofrecer aos usuarios unha interface homoxénea entre diferentes expedientes.
Dispor dunha plataforma de código aberto, aproveitable para outras administracións.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
- Unha dificultade foi que algúns servizos requiridos desenvolvíanse en paralelo á súa implantación.
- Un aspecto crave foi a existencia de servizos corporativos non ofrecidos por Helium pero requiridos (firma dixital, autenticación, rexistro de saída, xestión de documentos, …).
- Algunhas recomendacións serían a preexistencia de sistemas corporativos de soporte a necesidades non cubertas pola plataforma, a definición clara da estrutura de usuarios e a implantación progresiva de expedientes, en función do nivel de dificultade e requirimentos.
- As liñas de evolución enfócanse cara a melloras nos sistemas de integración con servizos corporativos, na interface de usuario e usabilidade e nas funcionalidades ofrecidas a desenvolvedores de novos expedientes.