Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Plan de actuación para a implantación da administración electrónica nas Illas Baleares de acordo coa Lei 11/2007

  • Nomee Abreviado:
    Plan ANIBAL
    Resumo:
    Facilitar o desenvolvemento da Lei 11/2007 nas administracións locais das Illas Baleares.
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Bernat Albertí
    971 784 178
    balberti@dgtic.caib.es
     

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Xestión de recursos humanos
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    O estado inicial da administración electrónica nas Illas Baleares estaba formado por un conxunto de proxectos que iniciaran as administracións máis potentes, mentres que as máis pequenas non dispuñan de recursos técnicos, humanos e económicos para iniciar os devanditos servizos. Deste xeito realizouse o Plan ANIBAL para pór a disposición das administracións máis pequenas ferramentas e coñecemento que puidesen reutilizar.

    Obxectivos

    • Facilitar o desenvolvemento da Lei 11/2007 nas administracións locais das Illas Baleares.
    • Establecer un modelo de desenvolvemento normativo e organizativo de cumprimento da Lei 11/2007.
    • Crear unha plataforma integral de e-Administración a disposición das administracións locais.
    • Conseguir o intercambio seguro de datos entre administracións.
    • Crear un catálogo xenérico de procedementos comúns.
    • Adecuar os servizos e procedementos administrativos en termos de revisión e simplificación.
    • Crear unha estrutura de soporte que fomente a calidade, eficiencia e eficacia nas implantacións.
    • Crear unha estrutura de seguimento e control da execución do Plan.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    Resulta clave para a realización do proxecto definir as necesidades a cubrir pola plataforma tecnolóxica e os aspectos xa resoltos cos compoñentes da plataforma, xa que grazas á súa modularización implantar só os módulos necesarios.
    En relación á expansión da plataforma foi dificultoso a integración dos seus compoñentes con compoñentes de software propietario, debido ao complicado acceso ás interfaces.
    O principal escollo foi a coordinación das diferentes AAPP: desde concellos moi pequenos sen recursos nin coñecementos técnicos e que partían de cero ata administracións grandes con departamentos TIC potentes, moita experiencia e que xa tiñan antecedentes neste ámbito, o que condiciona algúns aspectos como a tecnoloxía a utilizar.

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    PAe - Xestión de Subscricións

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable