Situación de partida e orixe da iniciativa
O estado inicial da administración electrónica nas Illas Baleares estaba formado por un conxunto de proxectos que iniciaran as administracións máis potentes, mentres que as máis pequenas non dispuñan de recursos técnicos, humanos e económicos para iniciar os este servizos. Deste xeito realizouse o Plan ANIBAL para pór a disposición das administracións máis pequenas ferramentas e coñecemento que puidesen reutilizar.
Obxectivos
- Facilitar o desenvolvemento da Lei 11/2007 nas administracións locais das Illas Baleares.
- Establecer un modelo de desenvolvemento normativo e organizativo de cumprimento da Lei 11/2007.
- Crear unha plataforma integral de e-Administración a disposición das administracións locais.
- Conseguir o intercambio seguro de datos entre administracións.
- Crear un catálogo xenérico de procedementos comúns.
- Adecuar os servizos e procedementos administrativos en termos de revisión e simplificación.
- Crear unha estrutura de soporte que fomente a calidade, eficiencia e eficacia nas implantacións.
- Crear unha estrutura de seguimento e control da execución do Plan.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación
Resulta clave para a realización do proxecto definir as necesidades a cubrir pola plataforma tecnolóxica e os aspectos xa resoltos cos compoñentes da plataforma, xa que grazas á súa modularización implantar só os módulos necesarios.
En relación á expansión da plataforma foi dificultoso a integración dos seus compoñentes con compoñentes de software propietario, debido ao complicado acceso ás interfaces.
O principal escollo foi a coordinación das diferentes AAPP: desde concellos moi pequenos sen recursos nin coñecementos técnicos e que partían de cero ata administracións grandes con departamentos TIC potentes, moita experiencia e que xa tiñan antecedentes neste ámbito, o que condiciona algúns aspectos como a tecnoloxía a utilizar.