Situación de partida e orixe da iniciativa
Existe diversa normativa en referencia ao uso dos medios electrónicos na Generalitat, concretamente o Decret 56/2009 no ámbito máis xeral de carácter corporativo i multitude de carácter sectorial, i no ámbito das administracións locais multitude de ordenanzas municipais. A lei 29/2010 parte da vontade de consolidar e desenvolver o modelo catalán de administración electrónica, coherente á traxectoria histórica das administracións públicas catalás na materia baseado no concepto de avanzar xuntas co principio de economías de escala cara a unha administración pública na rede en rede.
Obxectivos
- Establecer os trazos básicos do uso dos medios electrónicos nas relacións entre o sector público e cos cidadáns, as empresas e as entidades.
- Fomentar o uso dos medios electrónicos nas relacións entre as entidades do sector público e os cidadáns en Catalunya.
- Definir os instrumentos para desenvolver e fomentar a relación entre as entidades e organismos que conforman o sector público de Catalunya a través de medios electrónicos.
- Promover o modelo catalán de administración electrónica entre as entidades do sector público de Catalunya.
Principais dificultades e aspectos crave para a implantación.
A aprobación da norma debe ir acompañada de actuacións complementarias para o seu desenvolvemento. Isto que implica que hai que prever a adopción de:
- Medidas normativas: ao ser unha norma con rango de lei, será necesario un desenvolvemento regulamentario por cada administración competente,
- Medidas organizativas: entre outros, débese proceder á creación das sedes electrónicas das AAPP, á adopción de plans de redeseño e simplificación de procedementos administrativos, o desenvolvemento dun marco de interoperabilidade do sector público, a creación do Catálogo de Datos e Documentos Interoperables, a promoción da creación dunha rede de comunicacións das AAPP, etc.).