Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Lei 29/2010 de uso dos medios electrónicos no sector público de Catalunya

  • Nomee Abreviado:
    LUMESPC
    Resumo:
    Establecer os trazos básicos do uso dos medios electrónicos nas relacións entre o sector público e cos cidadáns, as empresas e as entidades.
    Destinatarios:
    CCAA , Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    Contacto:

    Rosa Ma Galego Español
    Área de Soporte ao Desenvolvemento da Administración Electrónica. Oficina de Procesos i Administración Electrónica (OPAE) 
    93567692
    rmgallego@gencat.cat
     

    Tipo de Solución:
    Regulación
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Normalización e regulación
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Legal

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Existe diversa normativa en referencia ao uso dos medios electrónicos na Generalitat, concretamente o Decret 56/2009 no ámbito máis xeral de carácter corporativo i multitude de carácter sectorial, i no ámbito das administracións locais multitude de ordenanzas municipais. A lei 29/2010 parte da vontade de consolidar e desenvolver o modelo catalán de administración electrónica, coherente á traxectoria histórica das administracións públicas catalás na materia baseado no concepto de avanzar xuntas co principio de economías de escala cara a unha administración pública na rede en rede.

     Obxectivos

    • Establecer os trazos básicos do uso dos medios electrónicos nas relacións entre o sector público e cos cidadáns, as empresas e as entidades.
    • Fomentar o uso dos medios electrónicos nas relacións entre as entidades do sector público e os cidadáns en Catalunya.
    • Definir os instrumentos para desenvolver e fomentar a relación entre as entidades e organismos que conforman o sector público de Catalunya a través de medios electrónicos.
    • Promover o modelo catalán de administración electrónica entre as entidades do sector público de Catalunya.


    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación.
     

    A aprobación da norma debe ir acompañada de actuacións complementarias para o seu desenvolvemento. Isto que implica que hai que prever a adopción de:

    • Medidas normativas: ao ser unha norma con rango de lei, será necesario un desenvolvemento regulamentario por cada administración competente,
    • Medidas organizativas: entre outros, débese proceder á creación das sedes electrónicas das AAPP, á adopción de plans de redeseño e simplificación de procedementos administrativos, o desenvolvemento dun marco de interoperabilidade do sector público, a creación do Catálogo de Datos e Documentos Interoperables, a promoción da creación dunha rede de comunicacións das AAPP, etc.).

     

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas